Mobilblogg - ritar

2011-11-09 @ 21:26:22 Kategori-Vardag

Ikväll blir det ett litet inlägg med mobilen från mig. Jag är lat och har ingen lust att sätta igång datorn eller greja med den.

Just för tillfället så sitter jag och ritar. Jag tror jag har kommit in i en liten ritperiod.. Dem är relativt sällsynta då jag är så kritisk på mig själv just när det kommer till att teckna och gärna ger upp när det inte går som jag vill. Men nu har jag gett mig tusan på att jag ska utvecklas och bli bättre på det! Man kan inte vara bra på något utan att ha tränat. Så är väl bara att fortsätta nu då...


Kommentarer
Postat av: My

Okej Johanna. Eller nej, det är inte okej att du först övertygar mig om att du inte kan rita och sen visar dig vara jätteduktig på det! :O Du är ju jätteduktig! Var pennorna till belåtenhet? :)

2011-11-09 @ 23:11:06
URL: http://unknownplaces.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snyggt!

2011-11-16 @ 08:03:53
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.