Nevnarien som tecknad

2011-10-17 @ 18:39:30 Kategori-Tecknat & målat
                    


Idag så bestämde jag mig för att det var dags att ta fram skisspennorna, som jag inte velat röra på jättelänge. Just när det kommer till att teckna och måla så har jag ett rätt dåligt tålamod och är fruktansvärt kritisk till allt jag gör, vilket ofta slutar med ett ihopknycklat papper... Men idag bestämde jag mig för att färda det jag höll på med. Bestämde mig för att rita Elin Kero för att det är en bloggerska jag följt väääldigt länge och får mycket inspiration av! :) De flesta i fotovärlden känner nog till henne. Men gör du inte det, kolla! Hennes blogg heter Nevnarien.se.

Resultatet blev helt okej med tanke på att jag inte ens minns senast som jag rörde en skisspenna.. :)




Kommentarer
Postat av: alice

sv: tack! :)



bilden blev jättefin, duktig du är!

2011-10-18 @ 09:44:59
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så fint!

2011-10-18 @ 19:29:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: sara

shit vad duktig du är, blev jätte fint!!

2011-10-23 @ 14:07:25
URL: http://sarasvard.wordpress.com

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.