Gammalt och nytt

2011-10-11 @ 09:03:54 Kategori-Inredning

        
        
         
        

Under ett par veckors tid har jag hållt på att måla om ett rum här hemma. Tog längre tid än vad jag hade väntat mig med allt pyssel med spackel, slipning och lister. Men det har varit riktigt kul att få det iordning och nog har jag inte kunnat klaga på att jag varit uttråkad och inte haft något att göra. Och efter att samma tapet suttit på vägen i närmre trettio år så känns det som att det är dags att ta tag i det...

På bilderna kan ni se några detaljer från rummet. En del är nyinköpt, en del hade vi innan och vissa grejer har letats upp i gamla gömmor. Nu pryder allt sin plats.

Nu funderar jag på vad nästa projekt ska vara...





Kommentarer
Postat av: Emmelie Wideen

Tack söta du!



Vad har du för planer imorgon då? :)

2011-10-11 @ 23:27:58
URL: http://sagaphotos.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.