Walking in the garden

2011-11-10 @ 16:16:56 Kategori-Naturfoto
Jag var nyss ute och vandrade runt lite i trädgården med kameran och fotade lite. Ni kan se några bilder från det nedan. Nu sitter jag och redigerar lite foton och lyssnar på musik..

Jag hoppas att jag ska komma igång lite mer med bloggandet snart. Är också lite småsugen på att göra en helt ny design till bloggen. Men vi får väl se.. Skulle behöva planera om hela upplägget och måtten för att det ska passa bilderna lite bättre isåf.


Nikon D7000 + AF Nikkor 50mm f/1.8D

Kommentarer
Postat av: frida

sv; fy tusan vad glad jag blir! söta du! tack!

2011-11-10 @ 16:50:09
URL: http://fridalindahls.blogg.se/
Postat av: julia

fina bilder du tar:)

2011-11-23 @ 12:53:01
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: ebba

fina bilder , kika gärna in på min blogg och kommentera :)

2011-11-23 @ 21:10:55
URL: http://ebbaswartswe.devote.se

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.