Nya designen klar

2011-11-12 @ 15:30:56 Kategori-Bloggen
Har suttit större delen av dagen fram till nu med att färda den nya designen. Vissa saker är helt nya. T.ex så har jag planerat om hela storleken för att det skulle passa bilderna lite bättre. En del har jag behållt som jag tyckt om eller helt enkelt bara uppdaterat det lite. Hade egentligen velat lägga ytterligare lite tid på det.. Men är rädd för att det blir värre av att överarbeta det. Får se lite hur länge jag har kvar den eller vad som händer...

Ser ni inte den nya designen så tryck F5.

Före: (Obs. Blev något fel på bilden nedan, så den ser uttöjd ut.)




Efter:



Kommentarer
Postat av: - ELIN -

Det blev ju jättesnyggt! :D

Svar: Haha, jaaa, snygg kille med söt hund - lätt värt att satsa på alltså! Synd att man har pojkvän liksom (;

2011-11-12 @ 21:25:16
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: claudia

Vad snyggt det blev ju !:D

2011-11-16 @ 11:06:55
URL: http://claudiamilena.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.