The Hillywood Show

2011-10-24 @ 16:40:26 Kategori-Inspirerande youtubeklipp
Här är tre videklipp som verkligen inspirerar mig och som jag tycker är riktigt grymma! Dem som har gjort och regisserat filmerna är två systrar som heter Hilly och Hannah Hindi. Dem verkar under namnet The Hillywood show. 

Ni måste se det! Så otroligt bra ideér och bra gjort, allt från filming, kostym, miljöer och efterarbetningen. Vill ni läsa mer om dem så gå in på  www.TheHillywoodShow.com. Jag vill bara sätta igång och filma och planera med en gång när jag ser sådant här. Kliar i fingrarna av kreativitet! Och just de här klippen kan jag se hur många gånger som helst tror jag.

 
Detta klippet är en parodi på första delen av sista Harry Potter filmen. Väldigt komisk och rolig och
den har några riktigt bra scener som lyfter allt det andra ännu mer! Hoppas inte ni är rädda för ormar..


 
Detta är Behind the scenes material från när dem gjorde Harry Potter parodin. Det är en lite längre
film detta. Men helt klart värt att se hur dem jobbar och hur dem har lyckats få ihop allt. Jättkul att se!

 
Här är en parodi av Eclipse från Twilightserien. Dem har även gjort parodier av Twilight och New Moon.
Men detta är helt klart den bästa hittills. Den har en väldigt bra balans och återigen kan jag bara säga
grymt bra jobb! Bättre ni kollar själva och får se hur snyggt det är. Om man vågar säga det, så tycker
jag typ att det är sååå mycket bättre än filmerna på något vis haha.


Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: tack, du har en fin blogg du med! :D

2011-10-24 @ 19:03:07
URL: http://shoemania.se
Postat av: nelliebs

hur mår du <3

kramar

2011-10-24 @ 20:34:25
URL: http://nelliebs.blogg.se/
Postat av: | Yohanna |

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

2011-10-24 @ 22:25:41
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Vicky

haha, dessa var bra :)

2011-10-25 @ 19:22:57
URL: http://rosyred.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.