Spegel spegel...

2011-10-25 @ 12:35:00 Kategori-Inredning
I somras så blev det ett besök till Ikea för att inhandla lite saker och få lite inspiration. Nu längtar jag bara efter min egna lägenhet.. Med mig hem fick jag en massa fina saker för en ynklig summa pengar! Så nog gjorde jag kap. Lite stolt över hur ekonomisk jag var trots att jag frossade i fina saker. Fick med mig nästan ett helt kök hem kändes det som..

Bilderna är från ikea.se

Med mig hem fick jag blandannat speglen som är till vänster på bilden. Det är ju sådana där jätteklassiska speglar som typ funnits genom alla tider. Så jag var bara tvungen att köpa den. Ni vet en med en normalsida och en förstorande sida på spegelglaset. Den kostade bara 49 kr så det var det värt. Och "silverfärgat" går alltid hem hos mig. Lätt att inreda med och passar till det mesta. 

Men kollade också på den ni ser till höger. Den har ett litet fat runt foten där man kan lägga småsaker. Den är lite mer genomtänkt i formen och hur den ser ut. Men det syntes på priset med. Så jag höll mig till den enkla klassiska.




Kommentarer
Postat av: emilia

smart att kunna lägga sina smycken/ smink i skålen under spegeln!

2011-10-25 @ 14:03:13
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Klaras foto - One should remember those precious moments!

sv; Tack så mycket! :)

2011-10-25 @ 14:20:50
URL: http://fookus.blogg.se/
Postat av: maria

Kan du kolla på min blogg och säga vad du tycker om den

här :

http://yellowmia.blogg.se/2011/november/vad-tycker-ni.html#comment



Skulle bli skit glad!

Kraam ;) <3

2011-11-03 @ 16:46:46
URL: http://yellowmia.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.