Julsaker, inredningsdetaljer och dagens planer

2011-10-27 @ 09:32:27 Kategori-Inredning
Igår var jag iväg en runda i stan och indhandlade lite saker till hallen. Det blev också en hel del tittande på julsakerna och det köptes vackra presentpapper och lite andra roliga saker...


Så dagens planer kommer blandannat innehålla att jag ska skruva upp de här dörrknopparna på en ommålad byrå och på några garderober. Ska se om jag kanske kan fixa före och efterbilder till byrån sen när den är klar.


Sen så ska jag också ta och sy upp de här panelgardinerna i lite lagom längd så att de passar till hallfönstret. Så jag hoppas på att symaskinen är snäll idag! För jag har verken lust eller tid med att den ska börja bråka med mig haha. Det är inte första gången i så fall...


Kommentarer
Postat av: emmelie

Älskar speciella handtag och knoppar, så vackert!

2011-10-27 @ 10:38:11
URL: http://sagaphotos.blogg.se/
Postat av: My

Sv. Visst kan jag lära dig det! :) Vi får se till att träffas någon dag!

2011-10-27 @ 11:29:17
URL: http://unknownplaces.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.