Auktion och jeanstyg

2011-10-29 @ 21:37:50 Kategori-Vardag

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen här nu i helgen. Har en del pågång och då blir tyvärr bloggen lite lidande. Idag har jag varit iväg hela dagen på välgörenhetsauktion. Det bestämdes lite hastigt i förmiddags att jag skulle med som sällskap. Det var en auktion med mest textiler och liknande saker. Det mesta var inte riktigt i min stil, men det var kul att följa det i alla fall! Men det kom en och annan sak som föll i min smak med. Till och med så att jag bjöd! Trodde aldrig jag skulle sitta och vifta och skrika på en auktion haha... Det var i alla fall en jättehäftig trasmatta gjord av olika jeanstyger. Tyckte det var lite kul. Dessvärre så kände jag att jag inte kunde höja mer så fick inte med mig den hem...

Av detta blev jag väldigt sugen på att gå på en auktion med mer möbler, gamla stolar och konst och sånt.. känns lite mer "riktig" auktion då.
Idag blev det mycket text! Men det får ni stå ut med :)

Idag får det bli en bild fotad med Iphonen och redigerad i Instagram. Tycker den passar idag :)



Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg jättemycket! :)

2011-10-30 @ 09:30:55
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: cammie

Imorgon är sista dagen att vinna ett presentkort på 200kr ifrån Eilas. Svensk naturkosmetik. Du tar väl chansen? =)



http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-eilasse.html

2011-10-30 @ 13:11:21
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tack! =)

2011-10-31 @ 20:40:53
URL: http://novell.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.