Vampyrer och tandläkare

2011-11-24 @ 15:45:46 Kategori-Inspirerande youtubeklipp
Jag har aldrig följt The Vampire Diaries.. Men just denna veckan så har jag satt mig vid tvn och ätit frukost och av slump slagit på det. Och i brist på annat att kolla på så har jag suttit där varenda morgon denna veckan haha..

Det jag skulle komma till är att jag har tidigare bloggat om The Hillywood show och deras parodier av filmer osv. Vill du läsa mer eller se det jag har bloggat om dom tidigare, kolla här. Nu har jag i och med att jag sett några avsnitt av The Vampire Diaries upptäckt The Hillywood shows parodi av serien. Lika snyggt gjort som vanligt. Och lika galet haha. Ta en titt på den.



Kommentarer
Postat av: SOFIE

Mysig blogg!

2011-11-24 @ 16:29:38
URL: http://sofiewikstrom.devote.se
Postat av: Elin

The Hillywood gör alltid grymma parodier, fattar inte hur de orkar lägga ner så mycket jobb!

På tal om grymt så kan man ju bara inte låta bli att se Vampire Diaries, imorgon är det dags för andra avsnittet av säsong 3! (; Woho!

Svar: Haha, ellerhur.. x)

2011-11-24 @ 18:18:51
URL: http://glasartad.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.