Julklappsinslagning och bokläsning

2011-11-03 @ 17:12:42 Kategori-Vardag

Jag ber återigen om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Varit ur form och inte alls känt mig inspirerad att skriva nånting alls. Jag har inte heller fotograferat på några dagar, så inget nytt material.

Den här dagen har bestått av ett par mysiga höstpromenader i dimma och att ta det lite allmänt lugnt. Jag har också hunnit med lite julklappsinslagninig. Här är en bild fotad med iphonen, men kommer försöka lägga upp mer från det snart för systemen fik vara med och leka haha. Det var i alla fall väldigt mysigt att slå in några av de första julklapparna. Jag kör en rätt klassisk stil i år! Blir riktigt snyggt om jag får säga det själv.

Igår var jag och inhandlade en ny bok som jag tänkte börja läsa ikväll med. Kärlekens arkitekt heter den.. Bara omslaget på boken är jättesnyggt! Haha


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-11-03 @ 17:41:04
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: My

Har du en sån röd grej? :O Och var har du fått tag på pappret? O_O

Det ser jättesnyggt ut! Vill också slå in julklappar! (Fick faktiskt hem en idag, som jag besällt! Så nu ska den packas in! :D )

2011-11-03 @ 18:07:14
URL: http://unknownplaces.blogg.se/
Postat av: E L L I N O R - ellinorljungs.webblogg.se

sv: :)

2011-11-03 @ 20:30:04
URL: http://ellinorljungs.webblogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: men oj, gud vad glad jag blir när du säger så! Tack!! :D

2011-11-03 @ 22:28:59
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Jag redigerar och gör bloggdesignerna i Photoshop CS5.1
och använder mig bla också av Illustrator CS5.
Fotar med Nikon D7000. Läs mer om min kamerautrustning på bloggen.

Fråga gärna om du inte hittar det du söker i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag som driver bloggen är en tjej på 19 år som har ett väldigt stort intresse av blandannat foto, film, design och inredning. Har också en förkärlek till slott och solnedgångar.

Alla bilder på bloggen är fotade av mig (om inget annat står).
Och du får ej ta bilder utan mitt tillstånd.